Wednesday, 12 February 2014

Masalah

Betul ke ape yg aku buat sekarang ni?
Aku mengenepikan perkara yg kekal berbanding perkara yg masih samar2 dalam hidup aku.
Ye aku ade prinsip aku tapi untuk menjaga hati sebelah pihak ni membuatkan aku rasa seperti aku telah melanggar prinsip aku sendiri.
Ya Allah. Kau berikan lah petunjuk kepada hamba mu yang lemah ini.

Dulu aku cakap org, sekarang ni aku yg hadap bende ni.

Aku dalam dilemma sekarang ni. Kalau aku lebih kan ni nnt kata aku kurang belah sana.

Kalau yg jenis faham takpe. Tp yg ni susah aku nak ckp mcm mne.


Berdoalah fazrin selagi mampu. Ade beberapa hari je ni lg.

Sunday, 2 February 2014

FAM + haters = no development

Macam2 cerita panas dah merosakkan imej pasukan JDT.

Bagi aku setiap ape yg berlaku perlu lah diselidik dahulu sebelum menyalahkan mana2 pihak. Ini bende belum tau salah betulnya dah mula nak kutuk2.

Dengan insiden yg baru berlaku lawan T-Team malam tadi, ramai penyokong team lain meletakkan sepenuh kesalahan ke atas JDT. Kemudian masing2 kutuk JDT mcm nampak yg JDT ni salah. Padahal siasatan belum pun lagi dijalankan. Kemudian ade la yg ckp JDT perlu dibubarkan la itu la ini la.

Bagi aku mereka ni memang tak nak melihat bola sepak Malaysia maju. Ade je nak diprovokasikan. JDT yg baru nak membuat perubahan terhadap bolasepak ini yg mereka2 ini nak bubarkan memang la sampai bila2 tak kan ade kemajuan dalam bola sepak Malaysia. Nak naik buat perubahan sket kne kutuk maki ape bagai.

Sebenarnya semua kesalahan ini patut ditanggung sendiri oleh persatuan bolasepak Malaysia. Jika mutu pengadilan yg baik dan pro mungkin situasi malam tadi tidak akan berlaku.